546 symboli w bazie
codziennie nowe aktualizacje

Logo Gucci

Historia marki Gucci

Gucci to włoski dom mody, który swoimi korzeniami sięga 1921 roku. Wówczas to Guccio Gucci otworzył we Florencji sklep z wyrobami skórzanymi, a wkrótce po tym zaczęły powstawać kolejne.

Po śmierci założyciela za rozwój firmy stał się odpowiedzialny jeden z jego synów. Otwierano kolejne butiki Gucci, a firma stała się uwielbiana przez gwiazdy Hollywood i znana na całym świecie.

Obecnie Gucci należy do francuskiego holdingu Kering. Dalej jest uznawana za legendarną markę w historii światowej mody, która po dziś dzień nie traci na prestiżu.

Logo Gucci

Logo Gucci powstało w 1933 roku jako dwie splecione ze sobą litery „G”, pochodzące od inicjałów założyciela firmy. Obecnie taka postać logo jest wciąż używana, obok znaku firmowego w postaci pełnej nazwy marki. Logo Gucci często występuje również w kolorze złotym, co ma być symbolem luksusu.

Logo Gucci, źródło: https://www.shutterstock.com/

Na początku 2020 roku zaprezentowano nowe logo Gucci, przedstawiające nazwę marki, stylizowaną na odręczne pismo dziecięce. Logo nawiązuje do jesienno-zimowej kolekcji, która promuje nieograniczoną męskość poprzez powrót do naturalności, czego wyrazem są również widoczne inspiracje modą dziecięcą.

Skomentuj symbol lub wpisz dodatkowe informacje

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Komentarze

Podobne symbole